top of page

La suna eklipso / Eclipse de sol

Mi ne volas paroli pri la scienca faceto de la suneklipso, sed pri la emocioj

de tiuj, kiuj ne komprenis, kio okazis hodiaŭ: miaj bestoj.

Ĉiu kato havis malsaman reagon al la eklipso, mia maljuna katino decidis, ke estas tempo por dormi kiam la ĉielo komencis mallumiĝi; mia alia katino kaŝis sin ene de la ŝranko; certe ĝi timis.

Mia oranĝa kato restis en ĝia skatolo kaj ĝi rigardis min tre serioze. Mia nova kato, Johaneto, komencis miaŭi malespere kaj marŝis malkviete tra la domo.

Mi havas ankaŭ hundinon kaj ĝi kaŝis sin en la kuirejo kaj ektremis; ĝi estas malgranda kaj tre timema.

Mi ankaŭ observis, kion faris kolomboj kaj birdoj ĝenerale. Multaj birdoj ekkantis kvazaŭ estus sunsubiro. La kolomboj rapide flugis al la arboj sur la placo, mi tuj pensis ke ili volis dormi sur la branĉoj.

En tiu momento, mi memoris mian “bufan floron”-planton, kiu malfermas ĝiajn florojn vespere. Certe la eklipso ankaŭ trompis la plantojn, ĉar mia bufa floro komencis malfermi ĝiajn blankajn floretojn.

La eklipso de la suno estis por mi stranga evento, mi ne memoras, ke mi spertis unu tian amplekson. Mi rigardas nun tra la fenestro kaj vidas la sunon iom griza. Mi devas ankoraŭ havi amuzan senton en miaj okuloj, kvankam mi ne vidis ĝin rekte, ĉar mi scias, ke tio malbonas por la vido.


Fuente: internet - pinterest. Sin autor reconocido.

 

No deseo hablar sobre la faceta científica del eclipse de sol, pero sí de las emociones de aquellos que no comprendieron qué estuvo pasando hoy: mis animales.

Cada gato tuvo una reacción diferente frente al eclipse. Mi vieja gata, decidió que era tiempo de dormir cuando el cielo comenzó a oscurecerse. Mi otra gata se escondió dentro del ropero, seguramente tuvo miedo.

Mi gato color naranja se quedó en su caja y me miró muy serio. Mi nuevo gato, Juanito, comenzó a maullar desesperado y caminaba intranquilo por la casa.

También tengo una perra y ella se escondió en la cocina y comenzó a temblar; ella es pequeña y muy temerosa.

Observé también qué hacían las palomas y los pájaros en general. Muchos pájaros comenzaron a cantar, como si se tratase de un atardecer. Las palomas volaron rápido hacia los árboles de la plaza, de inmediato pensé que ellas quisieron dormir en las ramas.

En ese momento, recordé mi planta de flor de sapo, que abre sus flores al anochecer. Ciertamente, el eclipse también engañó a las plantas, porque mi flor de sapo había comenzado a abrir sus florcitas.

El eclipse de sol, fue para mí un acontecimiento extraño, no recuerdo uno de tal magnitud. Miro ahora por la ventana y todavía veo el sol un poco gris. Debo tener todavía una sensación rara en los ojos, a pesar de que no lo vi directamente porque sé que eso es malo para la vista.

102 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page